Friday, July 25, 2014

Good Bye 3 Digit..





meninggalkan 3 Digit angka terkumpul en.KG ku memberikan 1001 harapan dan impian agar aku terus mengejar cita2 utk KURUS..
saat ini semakin ramai yg mula memandang apa yang aku lakukan..
pertanyaan demi pertanyaan menerjah bilamana aku mula menampakan hasil positive

Namun.. itu semua sekadar soalan kosong yg bagaikan angin lalu..
rata2 tidak sanggup berkorban utk mencapai impian..
mungkin mentality masyarakat kita yang lebih bergantung pada produk..
namun.. aku tidak menafikan usaha mereka itu..
lain org.. lain caranya..mana tahu suatu hari mereka tergolong dlm org2 yg hebat?? siapa tahu?? kurus itu rezeki Allah.. sesiapa sahaja boleh mendapat nikmat dari-Nya.
moga aku juga mendapat nikmat kurus dari Allah..

Andai tidak pernah merasa erti gagal.. bermakna belom mencuba sesuatu yg mencabar ..
tidak perlu malu untuk menghadapi kegagalan.. kerana takut untuk mencuba itu lebih memalukan..





No comments:

Post a Comment