Thursday, July 3, 2014

chantik n__n

n___n 


cantik x semestinya dipuji..
kacak belom tentu disanjungi..
apa rasanya hidup sentiasa dipuji??
apa rasanya setiap masa diminati??
aQ perempuan X bererti lemah..gagah perkasa belum tentu lelaki..
ini cuma luahan hati..hanya menguji keupayaan diri..

cantik itu apa??
comel pula dimana??
sexy apa ertinya??
setiap kita punya pandangan yg berbeza..
usah mudah menilai sesama kita..
kerna dunia punya hukum karma..
Yg menentu siapakah kita..

lemah lembut bukan sifat aku
menjaga hati juga bukan aku
tersenyum manja jauh sekali aku
melayan membelai mmg bukan aku!!!

aku tawu aku x cantik
aku tawu aku x manja
aku tawu aku x lembut
aku pedulik apa.. inikan diri aku !!

aku x bangga punya cinta 1000 juta
aku x happy punya ex yg berjuta2
bg aku...biarlah sekali aku mengenal cinta..
x perlu utk aku berkata
kerana... kau bukan lembu!! yg x punya akal utk menilai aku siapa..

aku x kau kenali..
aku x kau fahami..
sayang x semestinya mencukupi
kasih belum tentu dihargai..
namun.. sudah cukup aku..kau sakiti..
kerana.. aq bukan boneka.. yg x punya hati..

aku x tawu kenapa aq perlu..
walhal aku tahu 100% aq da tertipu
apa erti jujur???
apa erti setia??
apa erti pura-pura??
WTF lah!!

aq fikir aq kuat
aq fikir aq mampu
aq fikir aq boleh..
ternyata semua itu x menyebelahiku
semua itu tiada disampingku..

malu..iya...aq sgt malu..
namun..aq hanya mampu senyum..
hanya terdiam menahan sayu..
jangan ditanya kenapa..
usah ditanya ok ke tidak..
kerana aq x mampu utk menjawab..
x mahu kau lihat lemahnya aku dimatamu..

"andai engkau tawu..betapa ku mencinta..
selalu menjadikanmu isi dalam doaku..
ku tawu x mudah menjadi yang kau pinta..
ku pasrahkan hatiku..
takdirkan menjawabnya..
jika aku bukan jalanmu.. 
ku berhenti mengharapkanmu..
jika aku mmg tercipta untukmu kukan milikimu..
jodoh pasti bertemu.."




No comments:

Post a Comment